Search This Blog

Friday, February 26, 2010

recently, aku banyak habiskan masa termenung termenung dan termenung..
aku pun tak tau apa nak jadi..
naik pecah kepala memikirkan mana nak cari duit untuk pergi blajar kat china,
aku faham ma tak boleh afford, tapi aku memang teringin sangat nak pergi belajar kat sana,
bukan nak main-main, tapi aku memang serius nak belajar, aku tahu masa depan aku lebih cerah kalau pergi sana.
hari isnin nanti keputusan samada dapat masuk universiti kat china tu akan keluar, memang nervous gila, walaupun peluang tak berapa cerah, tapi aku tetap nak cuba nasib.
sekarang aku cuma dapat berdoa agar Allah memberiku peluang untuk mengubah nasib ku sendiri..
otak aku sekarang cuma nak belajar, belajar, belajar, tak nak pikir benda lain lagi..
lagi satu kalau ada rezeki dapat masuk aku harap ma dengan abah restu aku pergi sana..
aku cuma nak ubah nasib.

No comments:

Post a Comment